close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שימוש בשקיות זיפלוק – האם זה מתאים גם עבור העסק שלך ומהם היתרונות?

מערכת שורשכא חשוון, תשפג15/11/2022

בחירה מוקפדת ומושכלת של השקיות ושאר פתרונות האריזה בהן משתמש בית עסק מסוים יכולה לסייע לשמירה והגנה טובה יותר על המוצרים לאורך זמן, כמו גם בשיווק, פרסום ונראות כללית של אותו עסק. שקיות זיפלוק הן מפתרונות האריזה האיכותיים ביותר הזמינים כיום בשוק, ומציעים שורה מכובדת של יתרונות עבור בתי עסק יצרניים ממגוון תחומי פעילות

תגיות:
צילום: באדיבות clipbag.co.il
יתרונותיהן של שקיות זיפלוק יכולים לסייע לבית העסק בכמה דרכים שונות, לכן היקף השימוש המסחרי בהן הולך ומתרחב במהירות משנה לשנה. מלבד ליתרונות אלו, כדאי להכיר גם את האפשרות של הזמנת שקיות זיפלוק מעוצבות, במיוחד עבור הלקוח.

שקיות זיפלוק – במה בדיוק מדובר ומהם היתרונות העיקריים עבור בית העסק?
שקיות זיפלוק הן אותן שקיות הניתנות לסגירה חוזרת ונשנית, באמצעות פס סוגר הממוקם בחלקן העליון. פס זה מאפשר לסגור את השקית לחלוטין ובאופן אטום ו"מלא", כמה פעמים שרק רוצים. היתרון של שימוש בשקית
צילום: באדיבות clipbag.co.il
מסוג זה עבור שלל מוצרים שונים הוא ברור במיוחד במקרה של מוצרי מזון, תרופות ושאר סוגי מוצרים שחשוב לנו להגן עליהם מהסביבה ולשמור על טריותם. פנים השקית אינו נחשף כל הזמן לאוויר חדש, וכך נמנע מרבית תהליך החמצון שעובר בדרך כלל המוצר לאחר הפתיחה הראשונית של השקית. כך, מאפשרת שקית הזיפלוק לשמור על טריות בצורה יעילה הרבה יותר ולאורך זמן, גם ובעיקר על ידי הלקוח לאחר שכבר פתח פעם אחת את המוצר המקורי. כמו כן, שקיות זיפלוק איכותיות מגנות על תכולתן בצורה מלאה גם מפני אור וקרינת שמש, חדירה של לחות (אשר בעצמה עלולה לגרום נזקים שונים למוצר) או בריחה של ריח.
ניתן להזמין כיום שקיות זיפלוק ממגוון חומרי גלם שונים, כולל כאלו עם חלון קטן המאפשר לראות את המוצר – מה שמסייע לשווק ולמכור אותו במרבית המקרים.

שימוש באריזות זיפלוק מעוצבות גם לצרכי שיווק ומיתוג – מהם היתרונות עבור העסק שלך?
אפשרות נוספת שכדאי להכיר ולבחון מקרוב היא של שקיות זיפלוק מעוצבות. אלו הן שקיות אותן מזמין הלקוח במיוחד עבורו, עם עיצוב ייעודי והדפסה של כל מה שרק רוצים על גבי השקית (הלוגו של העסק, מסרים שיווקיים שונים וכל דבר אחר שרק עולה על הדעת...).
שקיות זיפלוק מעוצבות מספקות יתרונות שיווקיים רבים ותורמות משמעותית למערך הפרסום והמיתוג של בית העסק. כיום, מדובר ביתרון שאסור לאף בית עסק הפועל בסביבה תחרותית לוותר עליו...

אז האם שקיות זיפלוק מתאימות עבור העסק שלכם? ובכן, במידה ואתם מייצרים מוצרים קטנים ו/או בינוניים, סביר מאוד להניח שהתשובה החד משמעית היא – כן. בתי עסק המתמחים בייצור מוצרי מזון מכל סוג, מוצרי תרופות או קוסמטיקה, אלקטרוניקה וגאדג'טים למיניהם ועוד שלל סוגי מוצרים שונים – עבור כל אלו ועוד, שקיות זיפלוק הן פתרון האריזה הטוב והיעיל ביותר כיום. בפרט, שקיות זיפלוק מעוצבות יכולות לסייע לעסק שלכם ליהנות מהיתרונות הטכניים והשיווקיים גם יחד, תחת אותה הוצאה.
בהחלט שווה בדיקה...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה